reklama

Oravanka vyhrala MISS

Najkrajšou stredoškoláčkou je Simona Kurčinová, pre ktorú to nebola prvá modelingova skúsenosť. Podobných súťaží sa zúčastnila aj v minulosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Víťazky Miss stredných škôl 2011
Víťazky Miss stredných škôl 2011 (zdroj: Lukáš Stašák - LOOKASY CREATIVE)

Poslednú aprílovú sobotu sa v Martine odohralo finále MISS Stredných škôl Slovenskej republiky. O víťaznú korunku bojovalo 13 dievčat. Na celoslovenskej prehliadke stredoškoláčok mala Orava jedinú zástupkyňu.

Absolútnou víťazkou je Babínčanka Simona Kurčinová, študentka súkromnej strednej odbornej školy v Dolnom Kubíne. „Vôbec som nečakala, že vyhrám, bola som prekvapená," priznáva Simona. S nervozitou počas finále sa vyrovnala svojsky, „ja a pár dievčat sme sa to pokúšali prekryť humorom a nemyslieť na to, čo nám nakoniec pomohlo." Po tomto triumfe sa dostala do semifinálového kola miss Princes. A prišli aj ďalšie ponuky na módne prehliadky a fotenia. Keďže, sa už zúčastnila podobných súťaži, o prihlásení dlho nepremýšľala. „Zúčastnila som sa Miss Eden v Bratislave, kde som sa dostala do európskeho kola medzi top 10 dievčat," priblížila doterajšie skúsenosti Simona Kurčinová. Po tejto súťaži nasledovalo fotenie do módneho časopisu, ktorý je známy v mnohých krajinách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Keďže som súťažila o titul Miss stredných škôl, pedagogický zbor na to prihliadal a pomáhali mi. Veď predsa, nereprezentovala som len seba, ale aj školu," prezradila Simona reakciu vyučujúcich. Aj napriek víťazstvu si uvedomuje, že je, predovšetkým, študentka a svoje školské povinnosti nechce zanedbávať. „Mojim plánom je dostať sa na vysokú školu a študovať manažment," načrtla Simona ďalšie plány. Chcela by nadviazať na stredoškolské štúdium, a stať sa významnou manažérkou. Popri štúdiu by sa chcela naďalej venovať modelingu.

Zaujímalo nás aký má recept na krásu najkrajšia Oravčanka. „Nemám žiadny, pretože každý z nás je určitým spôsobom krásny," dodala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okrem absolútneho víťazstva, získala titul Canada Exclusive girl 2011.

Michal Kolčák

Michal Kolčák

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Člen Slovenského syndikátu novinárov.Študent žurnalistiky, ktorý sa snaží všímať si veci okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  EsejeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu